VGA, PCI-E, 200zl, z DOBRYM obrazem na D-sub

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 22:09:29 MET DST

Witam!

Przymierzam sie do przesiadki z AGP na PCI-E, mozliwie niewielkim
kosztem (200zl). Moje wymagania:

Obsluga 2 monitorow, 1x D-sub, 1x DVI (z mozliwoscia dopiecia adaptera
na D-sub)

Co najmniej dobra (wskazana bardzo dobra) jakosc toru analogowego
(D-sub), czytaj: ostry, stabilny obraz na zwyklym monitorze
kineskopowym w 1024x768x85Hz(min). Mam baniaki z gornej polki, LCD nie
trawie. Marzy mi sie cos o jakosci obrazu Matroxa G450.

Zgodnosc z DirectX 9.

Wydajnosc w grach - bez przesady, cos z dolnej sredniej polki. Niech
obecne gry 3D (nawet nie wiem w co sie teraz gra :)) chodza plynnie w
800x600 w srednich detalach - w zupelnosci mi to starczy.

Niewielki pobor mocy i niewielka ilosc wydzielanego ciepla,
stosunkowo, oczywiscie. Pasywne chlodzenie mile widziane, acz
niekoniecznie, cichy wiatrak na duzym radiatorze tez moze byc.

Zgodnosc z Vista: mam to gdzies. Za to mile widziane sterowniki pod
Linuxa.

Podsumowujac: nie zalezy mi na wodotryskach, natomiast bardzo mile
widziana bedzie ogolna dobra jakosc, zwlaszcza dotyczy to obrazu z
wyjscia analogowego. No i przystepna cena. Co moglibyscie polecic?
Z gory dzieki.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--