Re: Wentylator od zasilacza do biórka :)

Autor: \(_Sajgon_\) <LOGIN_at_SERWER.com>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 21:55:55 MET DST

> Moze dziwne, ale jest to mój patent własny, w sumie nie pomyslałem ze jest
> to zabieg raczej zadko
> spotykany :):)

Kolegów chyba bardziej zadziwiło samo "biórko" oraz sposób montażu w
"otwoże" bo zabieg ten nie koniecznie jest "żadko" spotykany.

IMHO lepszą "fónkcję" spełni napewno wentylator 12cm - daje większe
dmuchnięcie, kręci się wolniej i tym samym jest praktycznie bezgłośny.
Minusem w Twoim wypadku będzie napewno powiekszenie otworu w "biórku"

;-)

Aha ... tak na przyszłość:
http://so.pwn.pl/

- biurko
- otwór -> otworze
- rzadko
- funkcja

Powodzenia w moddingu biurka i studiowaniu słownika ortograficznego ( no
offence intended )

;-)

--
 Pozdrawiam