Wyjscie sluchawkowe w glosnikach Logitech X230

Autor: motaboy <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 19:40:46 MET DST

Witam,

Kupiłem głośniki Logitech X-230 i niestety na wyjściu słuchawkowym nie ma
wzmocnienia regulowanego potencjometrem na głośnikach (czyli nie mogę
pogłaśniać słuchawek z potencjometru w głośniku).

Wszyscy tak mają (znaczy ten typ tak ma), czy powinienem to reklamować?
Szczerze mówiąc jest to dla mnie irytujące...

Pozdrawiam,

--
Piotr Wydymus
Bielsko-Biała