myszki zasilane z podkladki - "zdrowe" promieniowanie?

Autor: |Pio| <pio_wa_at__wytnij_o2.pl>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 16:37:56 MET DST

Dostało mi sie taka w prezencie...
Niby mysz jak mysz, sam bym takiej nie kupil, bo unikam wszystkiego co
mi niepotrzebnie promieniuje czymkolwiek. No i dlatego pytam:

Jak to jest z promieniowaniem EM ktore bedzie mi na raczke dzialalo?
Wplyw tak niewielki, że pomijalny? Przeciez z ręką na myszy jednak te..
powiedzmy średnio 2 godziny, podczas normalnej 8-godzinnej pracy na
komputerze, spędzamy... to niemało.

Na razie wystarczy mi, że od pracy na kompie bede miał garba, krzywe
palce i kurzą ślepotę, ale przynajmniej nerwobóli w prawicy nie mam...

--
Pozdrawiam,
P.W.