Re: pytanie o notebook

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 15:53:22 MET DST

fr33k napisał(a):

> Powoli planuje zakup notebooka za ok 4 kzl, jako poczatkujacy
> konstruktor i student notebook bedzie szeroko stosowany, jako stacja
> graficzna (Autodesk Inventor) cos do liczenia (Adams,Ansys,Matlab), no i
> moze jakas gra czy film od czasu do czasu.
> Poszukuje sprzetu ktory mialby karte graficzna z wlasna pamiecia cos
> pokroju geforce 7300, matryce najlepiej matowa 15,4" i nie mial systemu
> operacyjnego (ale to nie jest najwazniejsze). Praca na baterii takze nie
> jest priorytetym ok 2 - 2,5 h wystarcza.
> Znalazlem kilka wg mnie ciekawych modeli, prosze jednak o opinie co do
> [...]

Proponuje zamiast tych wynalazkow cos bardziej solidnego:

http://www.agito.pl/product/40045?bid=40#

Asus z serii F3 ... lub jezeli chcesz z normalnymi proporcjami ekranu to
cos z serii F2J (ale tego trudniej dostac).

Kupilem do firmy kilka takich i juz ponad pol roku pracuja bezawaryjnie.
Wyglad wedlug mnie jest ok, bateria trzyma 3 godziny, matryca w
zaleznosci od wybranego modelu: 1280x800, 1440x900 lub 1400x1050. Jezeli
zechcesz pracowac na zewnetrzym monitorze LCD to maja nawet wyjscie DVI.