Re: zasilacz bez wentylatora

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 14:15:07 MET DST

Użytkownik "John Smith" <John.Smith@js.org> napisał w wiadomości
news:468becb6$0$16377$88260bb3@free.teranews.com...
> Ma ktos z was taki zasilacz? Jak się przedstawia sprawa z temperaturą w środku
> komputera? Nie jest za wysoka? Na przykład 46 stopni? Jeśli dam silniejszy
> wentylator do obudowy to wróci ten sam problem dla którego nabyłem ten
> zasilacz zamiast zasilacza z wentylatorem, czyli hałas. Producent zasilacza
> twierdzi że ten wytrzymuje bez problemu bardzo wysoką temperaturę ale jak to
> wytrzyma płyta główna która jest dosyć blisko niego?

Z dalszych wątków wnioskuję, że cierpisz na nadsłyszność :))
Wyjaśnij mi tylko czy masz 46 stopni powietrze wewnątrz obudowy czy temp.
procesora.
Bo jeśli wewnątrz obudowy - to taczej piekarnik.

A w sprawie zasilacza - widziałem konstrukcje z zasilaczem umieszczonym
całkowicie poza obudową.
Wydaje mi się również, że w obudowach tzw BTX zasilacz jest na dole i obieg
chłodzenia jest
odseparowany od komory z płytą główną.

Pozdrawiam
Feromon