Re: Szalejacy zegar czasu rzeczywistego

Autor: Piotr Fonon <fonon_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 12:24:16 MET DST

slawek_xl wrote:
> Skąd masz pewność, że przyczyna była sprzętowa?
Pewności absolutnej, to może nie mam. Aby było inaczej - oprogramowanie
musiałoby przeprogramować zegar. Efekt widoczny jest na dwóch systemach
operacyjnych, jednak nie zawsze występuje.
> Gdyby problem pojawił się ponownie, sprawdź dokładność RTC pod setupem
> BIOS.
Niestety problem wystepuje nadal. Sprawdzę, ale nawet gdyby chodził
stabilnie - to chyba niewiele jednak wyjaśni.
fonon