Re: stałe zasilanie drukarki

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 11:52:41 MET DST

Mikolaj Tutak pisze:

> O matko ale jestes lotny jak asfalt na mrozie...
>
> PS: http://groups.google.pl/
ło matko...
obaj klepiecie bez sensu a link juz dawno znalazlem
http://tinylink.com/?x6NGVJUu7w
Ale tam jest link do strony w archiwum forum fotosite,
http://forum.fotosite.pl/forum14/tusze-a-drukowanie-zdjec-vt2074.htm
ktory jest niepoprawny
Wyszukiwarka na tym forum nic nie znajduje.
Czy mam napisac drukowanymi czy juz zrozumieliscie?
Marx