Pytanie o notebook

Autor: fr33k <fr33k_at_WYWAL_TO_o2.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 19:18:34 MET DST

Witam

Tak na wstepie zdaje sobie sprawe ze temat notebookow jest
dosc czesto poruszany, ale mimo wszytsko nie znalazlem w
archiwum czegos podobnego i aktualnego do mojego problemu.

Powoli planuje zakup notebooka za ok 4 kzl, jako
poczatkujacy konstruktor i student notebook bedzie szeroko
stosowany, jako stacja graficzna (Autodesk Inventor) cos do
liczenia (Adams,Ansys,Matlab).
Poszukuje sprzetu ktory mialby karte graficzna z wlasna
pamiecia cos pokroju geforce 7300, matryce najlepiej matowa
15,4" i nie mial systemu operacyjnego (ale to nie jest
najwazniejsze). Praca na baterii takze nie jest priorytetym
ok 2 - 2,5 h wystarcza.
Znalazlem kilka wg mnie ciekawych modeli, prosze jednak o
opinie co do tego sprzetu:

CALIFORNIA ACCESS M160S T7100 WSXGA+
cena brutto : 4299,00 PLN
http://tiny.pl/fkbn

HP Pavilion dv6271pl

cena brutto : 3898,00
http://tiny.pl/fkbs

Benq Joybook P52: AMD Turion 64 X2 TL52
Cena: 3,385.00 zł
    http://tiny.pl/fkzh

BENQ R55 T5500/80GB/1024MB/DVDRW/15,4
cena : 4300,- zł
http://tiny.pl/f85g

Najlepiej wyglada ten CA, ale jego wykonanie jako notebook
VBI moze byc roznie, a chcialbym aby obudowa nie rozlazla
sie po roku, oraz aby uniknac jakis innych niespodzianek.
Moze znacie jakies sprawdzone modele, ktore udanie godza
wydajnosc z wykonaniem. Prosze o jakies wskazania :)

wielkie dzieki za pomoc

--
Pozdrawiam
Marcin