Re: Czy Samsung 226BW ma obracana podstawke?

Autor: Alan <soap_at_go2.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 18:02:39 MET DST

On 25 Cze, 10:27, "Mark7777" <mark7...@op.pl> wrote:
> U ytkownik "Alan" <s...@go2.pl> napisa w wiadomo cinews:1182189037.513152.148840@n2g2000hse.googlegroups.com...

> Heh - u mnie tez z ca a podstawka :) - ale jakie to ma znaczenie ??
>
> Przy okazji jaka masz matryce ?? "R" "S" "O" "A" ??

Przebadalem to dokladnie po tym jak gdzies przeczytalem ze jednak ta
podstawka sie obraca :) i faktycznie moge potwierdzic ze podstawka sie
obraca ale w bardzo sprytny sposob. Mianowicie jej dolna podstawa nie
jest jednolia, a posiada waski pierscien ktory osadzony na gumkach
umozliwia ze reszta podstawki sie obraca...
Dla mnie ma to takie znczenie ze monitor stoi na biurku naroznym i w
zaleznosci czy siedze przy biurku czy z kanapy z drugiego konca pokoju
jestem zmuszny monitor przekrecic...

Na margnesie posiadam matryce S za ktora bardzo dlugo zabiegalem...