Re: sta e zasilanie drukarki

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 16:48:32 MET DST

On 4 Lip, 14:16, Marx <m...@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
wrote:
> Hej
> Z czego sklada sie stale zasilanie drukarki atramentem? Widze ze wezyki
> dochodza do pojemnikow, a co z drugiej strony? Wystarczy grawitacyjnie
> butelka z atramentem czy sa jakies wieksze wymagania (jakas pompka itp)?
> Marx

Nawet nie grawitacyjnie. Wystarczy wyciac to co przeszkadza rurkom (im
elestyczniejsze i ciensze tym lepiej) nad pojemnikami w drukarce i
ABSOLUTNIE uszczelnic pojemnik i droge pojemniki-rurka, a rurke
zanurzyc w duzym zbiorniku tak by nie dostalo sie do niej powietrze.
Zbiornik zewnetrzy musi miec doplyw powietrza, ale minimalny zeby nie
odparowywal atrament. Zrobilem sobie cos takiego w starej HP na czarny
kolor. Mam 200 ml zbiornik zewnetrzny, ktory stoi nizej niz drukarka.
Drukarka po prostu ssie atrament. Bardzo wazne jest prowadzenie rurki
w drukarce (jak tasma z przewodami w skanerze).
Robota jest okropna, trudna i brudna, ale efekt... nie da sie opisac:
darmo i bez klopotow. Cartridge HP sa niezniszczalne. Drukuje tym
samym ze dwa lata po okolo 300 strom w tygodniu na atramencie za 100
zl/litr. Jakosc jest gorsza, ale trzeba podniesc po prostu
rozdzielczosc drukowania, co je spowalnia, ale rownowazy sprawe.