Re: OVERLOAD czyli problem z UPS

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 14:18:22 MET DST

On 4 Lip, 13:45, Marx <m...@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
wrote:

> akurat do Vegasa to dosyc dobry wybor - z tego co czytalem streaming to
> to co PD lubia najbardziej

Vegas jest specyficzy, tzn. na początku było ciężko - nie umiałem nic
zrobić w porównaniu do UVS czy innych aplikacji zrobienie czegoś pod
Vegasem to była mordęga. Ale jak załapałem o co biega, to wywaliłem
wszystkie inne aplikacje do nieliniowego montażu wideo. Program jest
daje ogromną swobodę i uwaga - jest strasznie prosty i wygodny w
obsłudze ;-) W połączeniu z DVD Architect 4 można robić sobie
wszystko. Chip TEST zakwalifikował tą aplikacją na ostatnim miejscu w
jakimś tam rankigu ale to GŁĄBY! i dla Waszego zdrowia psychicznego i
kieszeni radze nie czytać porad i testów w CHIP zawartych ;-) Poza tym
gazeta sztucznie nakręca popyt na nowinki i rzeczy zupełnie
niepotrzebne przeciętnemu uzytkownikowi, a nawet serwerowi, który
obsługuje 1000 użytkowników ;-)

Pozdrawiam.