HP nx7300 GB851ES jaki poziom hałasu?

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 11:17:47 MET DST

Witam,

długo szukałem nowego laptopa i mam wrażenie, że znalazłem to czego
szukałem (HP nx7300 GB851ES). Z opisu nie dowiem się jednej tylko
rzeczy, a mianowicie jak jest z generowanym hałasem. Konkretnie chodzi
mi o to jak ów model daje sobie radę z odprowadzaniem ciepła bez
ciągłego uruchamiania wentylatora? W ciągu dnia to halas jest mniejszym
problemem, ale ja często pracuje w nocy (foxitreader, openoffice,
opera, OE), najbardziej obciaża wtedy Subedit gdyż dość często oglądam
nagrania z konferencji i szkoleń (w małej rozdzielczości).
Swego czasu miałem pożyczonego Asusa A3H-5012H i ten skubaniec nawet
podczas oglądania, przez 2 godziny, divix`ów nie włączył wentylatora -
oczywiście to dużo słabszy zestaw, ale jakby GB851ES też tak umiał to
bym byś w siodmym niebie:-)

Ktoś może mi coś podpowiedzieć?

Pozdrawiam.

--