Re: Ktora Toshiba?

Autor: Forest <foresto_at_poczta.onet.px>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 21:13:03 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:f6cu3k$lnj$1@opal.futuro.pl...

> no ci to sa idealnym przykladem:)
> a juz ich notebooki Vaio, cudoooowne, psuja sie jak cholera a serwisu
> niema.
> ale kosztuja....

> wiesz co, do biur to widze ze czasami sie nawet oplaca kupic gotowy
> komputer. ceny sa niewiele wieksze a masz czesto lepsza gwarancje.
> natomiast normalnie do domu to pewnie ze skladac najlepiej.
>
> a cena niema wiele wspolnego z jakoscia:)
> sa firmy co jada tylko na swojej rozreklamowanej marce ktora na jakosci
> sie nie odbija ale na cenie owszem i to xx% do ceny :)
>
> --
ja tylko dodam że "markowy pecet" (pomijam Vobis bo to takie markowe, jak te
składane w domu ) kontra składak różni się oprócz ceny ciszą.

HP, MAXDATA,FSC stosują fajny zestaw chłodzenia, że komputerki te są bardzo
ciche, a zasilacze w nich stosowane czasem się zdarza i Liteon i Delta mają
po 270W-300W a wytrzymują niezłe obciążenia, nie wyjąc przy tym dodatkowo ;)

Seria HP 7300 jest nieźle wyposażona a kartę na PCI-e możesz sobie zawsze
dokupić i zamontować

To tyle moim skormnym zdaniem