GeCube ATI RADEON X1950 PRO => ch³odzenie?

Autor: defekt <jarcat_at_BEZSPAMOWANIAwp.pl>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 11:38:48 MET DST

witam
kupi³em niedawno kartê jak w temacie na AGP
wszystko piêknie ¶miga tylko trochê denerwuje mnie wentylator
na procesorze mam za³ozone WC, obudowie 2 samosteruj±ce siê wolnoobrotowe
wentylatory i zawsze mia³em totaln± ciszê!
a teraz... nie mogê ju¿ tak powiedzieæ :(
pytanie: co z tym zrobiæ?
czy mo¿e pu¶ciæ ten wentylator na mniejszym napiêciu? albo mo¿e zmieniæ go
na jaki¶ du¿y, wolnoobrotowy?
co radzicie?
i czy jest jaki¶ programik, który odczyta mi temperaturê z karty graf.?
je¶li tak to jaka max. mo¿e byæ dla tej karty na pamiêciach i procesorze
karty?

pozdrawiam