Re: Vista i wymagania co do grafiki.

Autor: M.Jordan <cactusek_at_gmail.com>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 09:57:48 MET DST

> Będę nieco NTGOWO złośliwy, ale...
> od kilkudziesięciu godzin testuje Kubuntu + beryl + emerald i... na
> takim samym sprzęcie chodzi wszystko normlanie (ba, nawet grafika gorsza
> bo R9250). Ja jestem pod wrażeniem.

moze to nie temat na ta grupe ale mi na kubuntu też wszystko chodzi
szybko tyle że brakuje 80% odpowiednikow programow z ktorych korzystam
na windzie, udostepnienie neta zajelo mi kilka dni bo ciagle pojawialy
sie nowe problemy przy konfiguracji, w ogole moge zapomniec o
korzystaniu z kilku urzadzen podpietych do kompa jak pilot do pc czy
zaawansowane ustawienia w myszce (chyba ze sam napisze sobie
sterownik), system ładuje sie jakies trzy razy dłuzej niz xp i cztery
razy dluzej zamyka. Mógłbym wymieniać jeszcze z poł godziny ale po co,
przynajmniej nie łapie wirusów i jest w pełni bezpieczny :)