Zestaw na Quad Core

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 07:23:37 MET DST

Szykuję się do zakupu nowego komputera. Musi być w stanie
bezproblemowo obsłużyć w tle kilka procesorożernych aplikacji (Matlab,
Femlab, jakieś moje programiki do liczenia) a jednocześnie powinno się
dać na nim normalnie pracować ewentualnie pograć (czyli karta
graficzna też jest potrzebna). Wstępnie jako procesor wybrałem Intela
Quad Core Q6600. Teraz zakładając, że dysponując budżetem około 5000
zł na procesor+pamięć+płytę gł.+kartę graficzną jakie konkretnie
elementy mam wybrać. Nie interesuje mnie OC a stabilność, płyta główna
powinna posiadać ze dwa sloty PCI i dobrze gdyby posiadała takie
zabytki jak porty COM i LPT, choć akurat to można dokupić. Pamięć nie
mniejsza niż 2GB, najlepiej około 4GB.

--
Grzegorz Krukowski