Re: Podłączenie UPS do sieci

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 03 Jul 2007 - 00:21:59 MET DST

Jacek zapodał(-a):
> Witam, mam w ścianie jedno gniazdko, drugie jest niestety aż w drugim
> pokoju. Ze sprzętu mam w sumie coś koło 10 wtyczek. Kupiłem UPSa i jak
> to teraz "zgrabnie"

Jaki UPS ? Jakie max. obciążenie ?

> podpiąć, żeby zbytnio nie obciążać UPSa? Nie wiem,
> czy dobrze przeczytałem, że UPS nie powinien być wpinany przez listwę?

Kupić kawałek listwy (nie "Acara" tylko listwy bez elektroniki), uciąć końcówkę
męską z kabla UPS --> komputer i zmienić kabel z listwy - czyli zrobić taką
"złodziejkę". Nie wytłumaczę dzisiaj, zmęczony ejstem ;P

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,