Re: ktora EVGA? (8800GTS)

Autor: Tomasz \ <rocku_at_no.spam>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 20:43:40 MET DST

Artur napisał(a):
> witam,
> przymiezam sie do kupna karty EVGA 8800 GTS i mam problem bo nie wiem,
> ktora wersje wybrac...

Superclocked mija się z celem, to samo można osiągnąć podkręcając
standardową. ACS/3 ma lepsze chłodzenie, ale biorąc pod uwagę różnicę w
cenie i nadmiar wydajności na dzień dzisiejszy, lepiej poczekać i z
czasem samemu zmienić chłodzenie niższym kosztem. Zostaje więc standard.
Mam ją i mogę polecić. Aczkolwiek dużo prądu ciągnie, zasilacz min. 24A
na 12V linii, lub osobne linie.

A już najlepiej to poczekać aż wyjdą gry pod DX10 i wtedy zdecydować czy
nVidia czy ATI ;]

--
Pozdrawiam,
Tomasz "rocku" K.