Re: Vista i wymagania co do grafiki.

Autor: M.Jordan <cactusek_at_gmail.com>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 16:22:51 MET DST

> A do czego ten komp ma sluzyc? Gry, aplikacje biurowe, grafika?
> Po pierwsze na agp juz dlugo nie pochulasz.
> Ja na twoim miejscu kupilbym procka obslugujacego dx9.0c
> i w miare mozliwosci najnowsze shadery ale za to z max. szybkimi pamiatkami.

jak pisze na poczatku rzadko gram - prawie wcale, ale czasem coś
odpalam i mam dzien zabawy , wiec dobrze by bylo żeby to podstawowe
obecne gry obsłuzyło.
Znalazlem takie cos:
http://www.allegro.pl/item207512612_galaxy_6800_xt_128mb_256bit_6800xt_agp_promocja_.html
o wiele tansze, wedlug benchmarku jeszcze szybsze od 7300GT no i jest
dx9.0c