Ktora Toshiba?

Autor: Janusz Morkowski <antyspam_at_anty.spam>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 13:02:20 MET DST

Zastanawiam sie nad wyborem jednego z ponizszych laptopow:
-Satellite A100 (785 lub 786)
-Satellite A200 (130 lub 14D)
-Tecra A8-183

Moje pytanie jest odnosnie samej konstrukcji. Z w/w mialem okazje pomacac
jedynie A100 i przyznam szczerze, ze plastiki nie zrobili na mnie
najlepszego wrazenia. Bylbym wdzieczny za opinie uzytkownikow w/w komputerow
(dowolnych z wymienionych serii) jak ma sie sprawa po kilku miesiacach
uzytkowania. Bylbym wdzieczny rowniez za dokladna informacje odnosnie
gwarancji. W Satellite jest 12 mcy miedzynarodowa, ktora mozna po
rejestracji na stronie rozszerzyc do 2 lat - dobrze mowie? Natomiast Tecra
daje 3 lata?
Komputer potrzebny po prostu to pracy i czasem odprezenia sie przy jakims
filmie - aczkolwiek nie jestem zadnym audio/video-filem i do filmow to mi
nawet parszywa matryca w starych IBMach wystarczala. Zalezy mi na tym, aby
laptop sprzedzal wiekszosc czasu u mnie, a nie w serwisie.

J.