DVD w PC - które czyta wszystko?

Autor: rosak <w_at_w.w>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 08:57:31 MET DST

Witam,

chodzi o napęd w PC, mam nagrywarkę Lite-On SOHW 812S, od kilku lat czyta
prawie wszystko, płyty brudne, porysowane, i te których inne napędy w ogóle
nie widzą. Mimo to jest to "prawie" wszystko. Chciałbym zainwestować w napęd
(niekoniecznie nagrywarka), który będzie w stanie odczytać więcej niż mój
Lite-On. Przeprowadzam właśnie archiwizację swoich zbiorów i niestety mój
napęd wielu nie czyta w całości, nie pomaga nawet IsoBuster, który zresztą
moim zdaniem zdaje się być "picem na wodę".

Możecie coś polecić? Nie chcę kupować w ciemno, ale może Plextor czy Yamaha?
Nie wiem kto dla nich produkuje optykę i czy nie będzie to to samo co w
Lite-On'ie..

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

--