Re: Podział NEOSTRADY Linksys czy D-Link

Autor: Marcin Biegan <aragon_at_usunto_student.agh.edu.pl>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 02:07:41 MET DST

Zireek napisał(a):
> M&S <szpono@o2.pl> wrote in

> U mnie od 2 m-cy linksys (WRT54GC) bez resetowania (2 PC stale +
> laptop wifi) i przy sporym obciazeniu (lan+p2p+www). Wczesniej był
> jakis model d-linka ale umarł po tygodniu i juz nie wrocil. Co prawda
> WRT54GC sie do neo nie nadaje ale uwazam ze mozesz zaufac linksysowi,
> chyba ze trafisz zle i beda klopoty ale na to nie poradzisz.

Ja mam wrt54gs - nie polecam, lepiej kupić wrt54gl (2mb flasha więcej) - będzie
można zainstalować OpenWRT. Poza tym nic ciekawego ten router nie ma. Liczyłem
na OpenWRT, ale okazało się, że aktualnie produkowane wersje mają tylko 2MB
flasha i trudno tam coś wcisnąć (pierwszy model miał afair 64mb). No i S w 'gs'
pochodzi od speedbooster (szkoda, że w sklepie o tym nie powiedzieli), ale to
przyspieszenie da się wykorzystać tylko z innymi urządzeniami, które wspierają
tę technologię (nie posiadam żadnego takiego).

Tak w ogóle, to może ktoś zna router (ethernet 100Mbps, wifi najlepiej 802.11n)
który:
1. ma możliwość zmiany MAC
2. zmiany software'u na jakiś linuksopodobny
3. forwardowania sporej ilości portów (10 w przypadku wrt54gs to mało)
4-opcjonalnie: umożliwia zmianę ttl
i jest tani i stabilny? :)

PS. wrt54gs też nie pasuje do neo.

--