Re: restart kompa przez www?

Autor: btn <wole_at_bez.pl>
Data: Sun 01 Jul 2007 - 22:04:05 MET DST

MOST wrote:
> Dzisiaj wlazłem na jakąś stronkę www i...................komp mi się
> zrestartował wraz ze zrzutem pamięci operacyjnej. Jak myślicie czy to
> wina sprzętu czy poprostu gdzieś w którymś miejscu coś zawierała
> stronka co spowodowało konflikt na poziomie softu.
>
> pozdro

Ja tak miałem kilka razy podczas przeglądania wielu stron jednocześnie (na
kartach) w przeglądarce Opera (najnowsza). Nagle komputer wyłączył się a
później windows sypał błędami jak oszalały (nawet w trybie awaryjnym).
Poszedłem po łatwiźnie i przeinstalowałem windows - problem nie występuje.

--
Pozdrawiam,
btn