Re: płyty Foxconn???

Autor: Michał Drawert <drawertUSUNTO_at_op.pl>
Data: Sun 01 Jul 2007 - 21:45:52 MET DST

Player pisze:
> W poszukiwaniu taniej płyty pod C2D ktora by była normalnych rozmiarów ATX +
> zintegrowana grafika natrafiłem na takie coś za 225zł:

Ciężko powiedzieć, że mam ta płytę - miałem ją dwa dni, od dwóch tygodni
leży w serwisie :/ Kupiłem ją w miejsce AsRocka 4CoreDual-VAST. Ogólne
wrażenie b.dobre. W miarę rozsądnie rozplanowana (Freezer 7 wchodzi bez
problemu).

> http://www.foxconnchannel.com/PL-PL/Product/motherboard_detail.aspx?ID=pl-pl0000209

Olej polskojęzyczną wersję strony i wejdź przez
http://www.foxconnchannel.com Na polskiej wersji nie ma nawet nowszych
wersji sterowników, nie mówiąc o BIOSach i takich tam pierdołach. Nie
wspominając szaty graficznej :)

> pytania: co warte są płyty foxconn i czy da się na nich lekko podkręcić
> procka (E4300 przestawienie magistrali z 200 na 266) ?

Tutaj masz krótki teścik:
http://www.cdrinfo.com/Sections/Reviews/Specific.aspx?ArticleId=18651

Myślę, że się da podkręcić ale nie miałem okazji pomęczyć swojej grzałki
(P4 631) ;)

Pzdr
M.