Re: pamięci - proszę o opinie

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Sun 01 Jul 2007 - 17:14:57 MET DST

On 28 Cze, 12:25, "piotr" <piotr_...@post.pl> wrote:
> Witam
> przymierzam się do wymiany pamięci, w oko mi wpadł model :
> GeIL Dual Ultra 2x 1GB DDR2 800 MHz z taimingami 4-12-4-4
> będe wdzięczny za wszelkie opinie zwłaszcza dotyczące stabilności
> w/w modelu, a może jakieś inne propozycje ?
> pozdrawiam
> Piotrek

Ostatnio kupowałem wieksza dawke pamieci na swoja płyte i sprawdziłem
wiele marek i rozne moduly. Tez Geil. Geile, ktore sprawdzalem byly
oznaczone 800 (CL5), w SPD miały 667 CL5 i praktycznie nie daly sie
przetaktowac. Przynajmniej uwazaj. Najlepiej wypadly OCZ. Ale jezeli
masz max napiecie 1.8 - 1.9 pozostaje Ci tylko HyperX Kingston lub
GoodRam. One chodzą na 800 na tych napieciach.