Re: Jaki laptop do 3500zl, ktory sie nie rozpadnie i nie bedzie z wcisnietym na sile Windowsem

Autor: Janusz Morkowski <antyspam_at_anty.spam>
Data: Sun 01 Jul 2007 - 00:24:39 MET DST

"ris" <ris22@wytnijmniegazeta.pl> wrote in message
news:f66a52$qe1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Trochę to działa na innej zasadzie. Taki, np. komputronik.pl nie ma wpływu
> na modele notebooków jaki one mają system operacyjny. Jeśli dostają jakiś
> model z windows xp to oni nie mogą rozpakować tego laptopa i usuną z niego
> windows. Najelpiej szukać notebooka bez systemu lub z linuxem. Jest
> poważna zaleta kupowania notebooka z systemem operacyjnym. Jest pewne, że
> każde urządzenie w notebooku będzie działać poprawnie i nie będzie
> problemu ze sterownikiem.

Problemu nie bedzie tak czy siak, gdyz wszystkie laptopy i tak robione sa
"pod Windowsa", wiec jesli sprzedawana jest wersja bez systemu lub z Linux
to na 100% jest tez na rynku blizniaczy model z Windows.
Konkluzja stad taka, ze najlepiej kupic laptopa z Vista Home Basic - jest
najtanszy, wiec najmniej wyrzucamy w bloto ;)

J.