PRoblem z procesorem albo RAM

Autor: Astro_83 <astro2_at_poczta.fm>
Data: Sat 30 Jun 2007 - 23:27:18 MET DST

Witam serdecznie

Mam taki problem

Czyściłem komputer. Oczywiście całościowo z kurzu. Wszystko pięknie ładnie,
włączam go ponownie i zonk. Słychac tylko sygnały trwające ok. 1 sekunde z
przerwami ok 1 sekunde i sygnały te powtarzają się ciągle. Wersji BIOSU
niestety nie pamiętam. Podejrzewam, że to pamięć RAM, ale przełożyłem kość
do drugiego kopma i działa, przełożyłem również dobrą kość z mojego kompa do
tamtego i te same dźwięki. Dodam jeszcze, że podczas zdejmowania radioatroa
wyjąłem procesor z podstawki - nie użyłem specjalnie siły, gdyż samo to
wszystko wyszło. Czy mogłem w ten sposób uszkodzić procesor ? (AMD SEMRPON
2800+ na podstawce SOCKET 74-chyba) nóżki procesora są proste - żadna sie
nie skrzywiła.

Proszę o pomoc !!

pozdrawiam