Re: Pamięć RAM

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Sat 30 Jun 2007 - 22:44:04 MET DST

Użytkownik "Yoop" <yoop-cut-it-@wp.pl> napisał w wiadomości
news:8a9ervhix5yt.1727uq7j3v90z$.dlg@40tude.net...
> Witam
>
> Proszę o pomoc w doborze pamięci RAM do kopmutera.
> Komputer do obliczeń, żadnych gier. Będzie pracował pod Windows (jeszcze
> nie wiem czy WXP 64bit, Vista, czy 2003).
> Planowana ilość pamięci to 4GB (przeszło mi jednak przez głowę, czy nie
> kupić kości po 2GB, bo wóczas można by dołożyć jeszcze 4GB)
> wszystko na płycie Asus P5B-E z procesorem C2D E6600.

Ile zarobisz na tych obliczeniach?
Jak nic to obojętne jakie.
Jak COŚ - to bierz najszybsze=najdroższe.
Max co płyta wydoli.

Feromon
PS. Pamiętam czasy gdy problemem była kompresja mp3. Trwała ok 4 godziny.
No to szedłem spać, a jak wstałem to było gotowe.
Mogło trwać równie dobrze 8 godzin.

Pozdr
Feromon