padajace wypalarki

Autor: arcis <arcis1999_at_wp.pl>
Data: Sat 30 Jun 2007 - 14:16:48 MET DST

Witam, jestem juz zalamany.
Od pewnego czasu co kilka tygodni padaja mi nagrywarki.Wszystkie maja te
samy objawy. Po pewnym czasie przestaje dziala lightscribe i nie widza plyt
CD. Czasem jednak widza plyty tloczone ale juz za nic nagrywane :( DVD
odczytuja i zapisuja bez problemu. Pierwsza jaka mi padla to samsung, potem
kupilem na allegro LG a wczoraj padl mi asus po 3 tygodniach i wypaleniu
okolo 50 plyt :(
Sprawdzalem plyty CD bootujace i ich tez nie widzi komputer tak wiec problem
nie lezy raczej po stronie systemu. LG byla po IDE a ostatni asus po SATA do
tego jak zaczely sie pierwsze objawy to zmienialem mu kanal wiec to raczej
nie jest plyta glowna. jezeli juz to moze cos robi zasialacz ale na tej
samej tasmie zasilajacej jest hd i z nim nic sie nie dzieje. dodam jeszcze
ze mam mizerna wentylacje w kompie i czesto mam w srodku ponad 50stopni wec
moze "pala" sie w nich lasery - tak przy okazji jak maci link do doprego
opisu jak wychlodzic wiatrakami kompa to bede wdzieczny.
Bede zobowiazany za wszelkie sugestie - albo mam totalny niefart do
nagrywarek albo cos sie wali z kompem tylko nie moge zlokalizowac co ?!
pozdr