Re: zestaw ile moze być wart

Autor: nightcrawler <psych_at_master.pl>
Data: Sat 30 Jun 2007 - 12:22:09 MET DST

Dnia Tue, 26 Jun 2007 23:02:42 +0200, chiroproktolog napisał(a):

> Od wielu lat zakup komputera jest chyba najgorszą z możliwych inwestycji...

wiadomo ;] tego sie nie traktuje jako inwestycja

> Dlaczego sprzedajesz? Potrzebujesz na bilet do GB czy musisz wymienić na
> nowszy model bo zaczynasz pracować dla NASA ?

:) sprzedaję bo poprostu sprzet stoi nieużywany. Wczesniej korzystała z
niego mama, teraz juz nie korzysta, a ja z racji tego ze zajmuję sie
montażem video, potrzebuje bardzo mocnego sprzętu i z tego ktory sprzedaje,
tez nie skorzystam :(

--
Paweł M.
GG#1793689