Re: Jaki monitor LCD? Zwyk³y czy panoramiczny?

Autor: LPoD <chaker_at_pfff.irc.pl.wytnij.pfff>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 14:09:54 MET DST

Adramelech pisze:

> Nie da siê.

> Tak.

Czyli w moim przypadku chyba lepszy by³by ten Benq?
A mo¿e jeszcze co¶ innego? (bo najwyra¼niej potrzebujê
czego¶, co bêdzie mia³o 2 wej¶cia: 2xDVI (w tym
co najmniej jedno z analogiem), lub DVI+D-sub.
Co¶ mogliby¶cie poleciæ?
Komputer s³u¿y mi g³ównie do programowania,
Internetu i ogl±dania filmów. Gier raczej
ma³o, a je¶li ju¿, to strategie.
Niby do filmów chyba lepsza jest panorama, ale nie
mam nic przeciwko nie-panoramom, je¶li by
mia³y dobre k±ty (tak jak ten Benq czy Samsung).

        ch.