[160-200 GB 2,5" SATA] - cichy i nie grzejący się

Autor: <pe3no_at_N05PAM.o2.pl>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 10:09:04 MET DST

Witam,

Zamierzam kupić do laptopa dysk 160-200 GB SATA.
Zależy mi na tym, aby się nie grzał i był cichy.
Wolałbym też, żeby nie był zbyt prądożerny, ale to nieco mniej ważne.
Mniej też zależy mi na wydajności, więc dopuszczam 4200 rpm,
a raczej odrzucam 7200 - również ze względu na cenę.
Przejrzałem archiwum Grupy oraz poszperałem na tomshardware.

PYTANIE 1: Czy dobrze wnioskuję, żeby wybrać spośród tych ?
- Samsung HM160JI,
- WD Scorpio 160 GB,
- Toshiba MK2035GSS 200 GB (4200 rpm)

PYTANIE 2: Czy powinienem unikać poniższych ?
- Seagate Momentus - hałas, mimo wydajności,
- Fujitsu - 3 talerze,

PYTANIE 3: Jakie jeszcze modele/producentów możecie polecić
albo jakich zdecydowanie unikać?

Z góry serdecznie dziękuję za wszelkie porady i serdecznie
Pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no.