Re: bledy w 2D, w 3D wszystko dobrze

Autor: nati <xxx_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 19:25:42 MET DST

> Jeśli jest to przypadkiem karta MSI to może być wina nieoryginalnych
> sterowników. Spotkałem się z kartą MSI, która czcionki wyświetlała dobrze
> tylko na sterownikach dostarczonych na płyciej. Jakiś Radeon 9550 chyba.

nvidia geforce, a sterowniki to detonator ze strony internetowej nvidia.
monitor crt, w trybie tekstowym jest dobrze, w grach 3d rowniez. problem
tylko wystepuje w windows przy niektorych czcionkach. a rozmycie jest bardzo
duze, nie wyglada to na wygladzanie czcionek.
zamiescilbym zrzut ekranu, ale nie wiem gdzie i jak