Pentium D925 --> C2D E6600 ??

Autor: Vex <vex86_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 23:05:35 MET DST

Witam!
jestem posiadaczem komputera z procesorem Intel serii D925, a ze względu na
wyjazd do stanów zastanawiam się nad przywiezieniem sobie na pamiątkę nowego
procesora :-) Mniej więcej cenowo pasowało by mi Core 2 Duo E6600. Czytam i
czytam na różnych forach i wszędzie wyczytuje, że C2D są o wiele bardziej
wydajne/szybsze i nie ma co się sugerować MHz. Nie doczytałem się niestety
jak jest z porównaniem tych dwóch konkretnych modeli. Czy 2,4GHz E6600
będzie znacząco szybszy od 3.0GHz D925 i czy taka zmiana ma sens ??

Wielkie dzięki !

--
Pozdrawiam serdecznie!
Tomek