Naped cdrw slot-in lub podobne

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 18:08:39 MET DST

Jako ze obudowa ktora buduje ma miec troche elegancji chcialbym zamontowac do
niej naped optyczny z mechanizmem slot-in loading (taki ze szparka, bez tacki).
W sklepach znajduje albo napedy laptokowe albo jakies zewnetrzne medionowe
(brrrr...).

Pytania mam wlasciwie trzy:
-Czy da sie rozsadnie podlaczyc taki laptokowy naped do usb albo PATA (SATA nie
mam na plycie wiec narazie odpada)?

-Czy sa produkowane napedy do kompow stacjonarnych z mechanizmem ladowania plyty
bez tacki?

-Czy ktos zna napedy zewnetrzne z mechanizmem slot-in warte polecenia? Mialem
kiedys przekopy ze sprzetem mediona i wole nie ryzykowac.

Jedynymi priorytetami sa dla mnie cena (zeby nie byla kosmiczna, powiedzmy do
max. 300zl) i mozliwosc nagrywania CD.

PS. Mam laptok mediona z bebechami acera i stwierdzam ze jest nie do zaj***a ale
dostalem go na sile bo chcialem innego mediona ktory byl padaka. Ale i tak mam
uraze do mediona....

--
Lukasz Sczygiel