Re: testowanie hdd - pod windows

Autor: abstynent27_bielsko <toudikk_at_go2.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 16:34:47 MET DST

> Ale co chcesz testowac? Cos ala stress-test ? Pozostawic go na 24
> godziny aby zobaczyc czy wszystko gra?
> Mozna sobie napisac prosty skrypt .bat ktory bedzie kopiowal pliki w te
> i wewte. Po 24 godzinach sprawdzisz sobie sumy kontrolne i gotowe.

dokladnie wlasnie o to mi chodzi :)czyli sprawdzenie czy komputer ktory
"rzezbi" ciagle na dysku a ktore przechodza testy producentow (czasem
zdarzalo mi sie ze dysk przechodzil testy a mimo wszystko bulo z nim cos
nie tak) nie bedzie sie sypal przy normalnej pracy - fakt mozna napisac
bata ale moze juz istniej jakies gotowe rozwiazanie bardziej eleganckie
w ktorym np mozna ustalic wielkosc pliku kopiowanego automatyczne
sprawdzanie sum kontrolnych itp itd. Po za tym byloby to pomocne przy
testowaniu np macierzy gdzie nie chce testowac poszczegolnych dyskow
tylko calosc :)