Sony VAIO - dwa pytania

Autor: abs <nospam_at_wp.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 08:29:02 MET DST

Witam.

1. Czy do notebookow Sony VAIO jest dodawana plytka z systemem czy tez
instalka systemu znajduje sie na jakiejs ukrytej partycji jak np. w IBM ?
2. Jak wylaczyc funkcje klawiatury numerycznej ? Dzwoni do mnie pewien
znajomy i prosi o pomoc bo jak naciska jakies klawisze to zamiast liter ma
cyfry, pewnie sobie klawiaturke numeryczna wlaczyl... Ja niestety klawiature
tego komputera widzialem pare razy w zyciu i na odleglosc mu nie moge pomoc
ale moze ktos moglby opisac polozenie magicznego klawisza :)

Dodam, ze chodzi o VAIO sprzed jakichs 2 lat, niestety nie znam dokladnego
modelu.

Pozdrawiam,
ABS