Re: Mały laptop ciąg dalszy....

Autor: Forest <foresto_at_poczta.onet.px>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 00:34:51 MET DST

news:1gum7pclwjs83.dlg@kwinto.prv...

> A może to?
> http://www.xbitlabs.com/articles/mobile/display/fujitsu-siemens-p7010.html
> Miałem w rękach, bardzo mi się podoba. Ogólne wrażenie - nacisk na
> solidność.
> --

podpisuje sie lifebooki z serii P to rewelacyjne zabawki

we własnych rączkach miałem P7120 cudeńko, zawsze możesz sobie dokupić LCD
17" jako ekran zewn, a tak cieszyć się mobilnością.

P7120 miał działać 7,5h na baterii i też tyle działał przy testach.

PDA też robią bomba

Natomiast monitory to szmira :(

Pozdro