Re: ciche buczenie monitora LCD (nowy Samsung 206BW) - normalne?

Autor: Sławek K. <slawek280_at_wp.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 00:22:34 MET DST

Użytkownik "MM" <xzqspam@spam.o2.pl> napisał w wiadomości
news:f5s0cc$i4r$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Do użytkownikow monitorów LCD.
> Czy to normalne, że monitor podczas pracy wydaje cichy przydzwiek wysokiej
> czestotliwosci?
> Mam wyciszonego kompa stąd dzwiek ten jest słyszalny a przy dłuższej pracy
> denerwujący.
> Co ciekawe wystarczy zwiekszyc jasnosc martrycy na maxa aby wszystkie
> dzwieki ucichly (tylko wtedy oczy wychodzą z orbit:)
>
> MM

Witam,

Mam monitor LG 563LE, przy jasności ustawionej na 30% dźwięk słychać,
dopiero przy 95% nie. Z nadmierną jasnością poradziłem sobie w ten sposób,
że w menu monitora na zakładce Color zmniejszyłem wartości wszystkich
kolorów, co spowodowało zmniejszenie jasności. Można też zmniejszyć jasność
w ustawieniach karty graficznej (jeżeli jest taka możliwość, u mnie jest).

Pozdrawiam
Sławek