Re: Liteon a lg

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 23:56:37 MET DST

Osoba MadMan napisała na pl.comp.pecet:

> A cokolwiek te płyty czyta? LiteON słynie z tego, że ma bardzo dobrą
> korekcję błędów, ale głównie po to żeby skorygować te błędy na
> tragicznie nagranych przez siebie płytkach :)

Niby tak. Ale, z ciekawości pytam, ile jest w tej chwili w tym prawdy?
Może zapis się już poprawił, a korekcja błędów została?
A jak wygląda sprawa z Samsungiem? Podobno u niego jest jeszcze większe
skrzywienie, niż u liteona (znaczy słabszy zapis i jeszcze lepsza
korekcja). Czy tu dalej to samo?

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur