Mały laptop ciąg dalszy....

Autor: goto <gozweiSPAMIK_at_gmail.com>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 22:30:33 MET DST

Witam,

dalej wybieram małego (12'') laptopa. Ponieważ mocno odradzaliście Acera
więc o nim zapominam.

Polecaliście HP, ale nie znalazłem niczego sensownego za sensowną cenę.

Pozostaje Toshiba http://tnij.org/31c i Asus http://tnij.org/31f .

Asus ma starszy (?) model procesora (duża różnica??), ale ma za to kamerkę
do skype (co dla mnie jest sporym plusem). Nie wiem tylko ile Asus pracuje
na baterii i czy jest niezawodny.....

Może przeoczyłem jakiś model w tej kategorii cenowej (toshiba i tak
przekracza budżet o 600 zł, ale może znalazłby się tańszy sklep)?

Który z podanych modeli byście mi polecili (może ktoś ma i z doświadczenia
powie coś o którymś?)?

Pozdrawiam,
goto