Re: Laptop Acer

Autor: asti <astrober_at_gmail.com>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 22:27:00 MET DST

Witam!

Nie chcę zakładać nowego tematu, więc zapytam tutaj.

Rozglądam się za laptopem. Ostatnio wpadł mi w oko Asus F3JR-AP012C.
Byłbym wdzięczny za wszelkie opinie na temat sprzętu. Chodzi mi
szczególnie o jakość wykonania, czas pracy na baterii, wygląd, komfort
pisania na klawiaturze, jakość wyświetlacza itp. Raczej nie będę miał
okazji "dotknąć" notebooka przed zakupem - mieszkam w małym mieście.

Notebook będzie prawdopodobnie mocno eksploatowany (w tym roku
rozpocznę studia informatyczne). Wolałbym, aby sprzęt podziałał bez
problemu przynajmniej te dwa, trzy lata... Czy wspomniany przeze mnie
model Asusa ma szanse się sprawdzić? A może macie lepsze propozycje?

Z góry dziękuję za sugestie :)