Re: Urządzenie wielofunkcyjne

Autor: Patryk <exkalibur84_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 21:25:13 MET DST

Użytkownik "coder" <javacoder1@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1182803282.174481.297770@u2g2000hsc.googlegroups.com...
Mam kupić dobre urządzenie wielofunkcyjne w cenie ok 500 -700PLN -
możecie coś polecić?

Canon MP 600, podobno drukuje ładne zdjęcia i co ważne eksploatacja jest
bardzo tania - zaminniki można kupić na allegro za 5zł, z dodatkowych
funkcji to drukowanie na płytach i automatyczny duplex. Co prawda nie mam
tej drukarki ale zamierzą ją kupić na dniach :) Teraz mam Canona MP 110
jestem z niego zadowolony ale chciałbym drukowac zdjęcia dobrej jakości
dlatego zmianam go na MP 600. Tusz czarny do mojego MP 110 kupuje za 2-3 zł,
pod tym względem nie ma lepszych drukarek.

pozdrawiam
Patryk