Re: Jaki Bluetooth na USB ?

Autor: adams <sq8amd_at_ks.onet.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 20:58:53 MET DST

Użytkownik "mad" <nie@spamerom.com> napisał w wiadomości
news:f5r2oa$2u9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie wiem do czego glownie potrzebujesz - ja kupowalem z mysla o laczeniu
> telefonu (nokia) i patrzylem glownie na to, zeby byl firmowy i dolaczone
> sterowniki.
>
> Wybralem D-Link DBT-122 - laczy sie szybko i dziala idealnie. Sterowniki
> Widcomma
>
> --
> pzdr
> mad

Ja mam dwie karty B....- jedną na USB drugą na PCMCIA - obie działają super.
Tylko jest jeden mały problem. Po ich zainstalowaniu rozp...przają mi
ustawienia sieci. I tej przewodowej i tej WLAN. Nie można połączyć się z
żadną z dotychczas ustawionych sieci. Nie jestem aż tak biegły w sieciach,
żeby sobie z tym poradzić. Ponieważ te karty B... mam prawie darmo, to
potraktowałem je jako kolejne doświadczenie z laptopem.
Ale pojawiają się pytania: skoro do telefonu mam kabel USB z dużo wyższą
prędkością przesyłu i w sumie do tego potrzebuję B... (nie korzystam z neta
przez komórkę - przynajmniej na razie), to po jaką chole.ę mi ta transmisja
skoro zakłóca mi podstawę czyli WIFI i kabel?
A może ktoś pomoże w tym problemie?
T40 z wbudowanym WIFI ale bez B...
Mam za dużo problemów zawodowych, żeby dogłębnie drążyć ten problem. A
podejrzewam, że te drzwi są już wyważone i może ktoś podzieli się wiedzą w
temacie :)
Pzdr
Adam