Starszy komp - wymiana płyty głównej - na jaką?

Autor: eca <questWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 20:48:15 MET DST

Witam,

Moj sprzęt to:

proc: AMD Duron 800
p.gł: ECS K7VZA rev 1.0 (BIOS ver 1.1g 12/06/2000)
pami: Sdram 384MB (3x128)
graf: NVIDIA Geforce2 MX400 (32MB)
dysk: SAMSUNG 30GB SV3063H ultra-ata100

który na moje potrzeby zupełnie jest wystarczający ... ale

często zawiesza mi się komp, po formatach problem się powtarzał, i drogą
eliminacji doszedłem do wniosku ze sprawcą jest płyta główna (parę wypukłych
kondensatorów)

No i prośba o sugestie, bo chciałem kupic jakąś dobrą używaną
płyte główna która chodziła by bez problemu z pozostałym sprzętem

Ta płyta powinna obsługiwać sdram (najlepiej 3 sloty) żeby pasowała do
dysku który mam, procesora, no najlepiej żeby miała w sobie karte dźwiękową
(bo ta poprzednia ma)

Proszę o sugestie, jakiej firmy jaki model ma być.

z góry dzięki

pozdrawiam
Eca