Jaki notebook w okolicy 3000zl z gwarancja miedzynarodowa

Autor: Janusz Morkowski <antyspam_at_anty.spam>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 20:05:12 MET DST

Witam

Pytanie jak w temacie, czyli jakiego notebooka kupic w w/w cenie. Komputer
bedzie sluzyl do:
-prace biurowe, co da sie zrobic na kazdym
-obliczenia Matlab, ale bez ekstrawagancji
-praca w Virtual PC, a wiec duzo pamieci

Tak wiec pod wzgledem parametrow wystarczy jakiekolwiek Core Duo (a nawet
Solo), i co wazne 512MB ram w jednej kosci i mozliwosc dokupienia kosci
1024MB od razu w sklepie lub mozliwosc montazu na wlasna reke (czyli dostep
do zlacz pamieci). Oczywiscie 1GB ram w jednej kosci ucieszy mnie jeszcze
bardziej, ale ze swieca szukac producenta ktory wpadl na taki warian, tak
wiec miedzy 1,5 a 2GB nie widze wielkiej roznicy. Dysk wystarczy nawet 80GB.
Na baterii niech popracuje ze 2 godziny.
Kolejnym specyficznym wymogiem jest jakosc wykonania, gdyz laptop bedzie
uzywany jako laptop. Odkrywcze to nie jest, ale na moje oko wiekszosc
dostepnych laptopow nie wyglada na przystosowane do codziennego porannego
zwijania, skladania do torby, po pol godziny obijania sie w torbie autobusie
rozwijania, podlaczania, a po poludniu powtorka z rozrywki. Stad prosze o
opinie uzytkownikow, ktorzy uzywaja juz dluzszy czas laptopa i moga cos o
tym powiedziec.

Ostatnim wymogiem jest gwaranacja obowiazujaca poza Polska. A dokladniej
Europa, ale poza UE. Z tego co sprawdzalem napewno spelnia to Toshiba, na
wylowienie tej informacji ze strony www HP jestem najwyrazniej za glupi, a
Asus ma "globalny serwis notebookow", jednakowoz nie ma autoryzowanego
punktu w interesujacym mnie kraju.

dziekuje za odpowiedzi
J.