Re: Nie mogę ustawić Athlona 2800+ na 166MHz

Autor: Robbo <przykre_at_ale.nie.mam>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 19:36:07 MET DST

>Tak na pierwszy rzut oka wygląda jak źle dobrana para pamięci.
> Wyjmowałeś jeden moduł pamięci?

Wykonałem zalecone testy na jednej i dwóch kościach.

Memory Frequency By SPD <- ustawiałem na Auto bądź 100% (wtedy
pojawiało się 333MHz)

T(RAS) 9
T(RCD) 3
T(RP) 3
CAS Latency 3

i drugi test

T(RAS) 12
T(RCD) 4
T(RP) 4
CAS Latency 3 <- max. jest 3.0 (nie ma 4).

Uruchamiałem "rescue" z płyty z Fedora Core. Uruchamiał się isntalator,
wykrywał sprzęt, coś tam ładował, aż w końcu w trybie tekstowym niebieski
ekran cały zapełniony losowymi znaczkami i zwis. Niestety, nie udało się.

Robbo