Epson R360 - error

Autor: phonak <etomek20_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 18:41:55 MET DST

Witam.
Zakupiłem dzisiaj w.w. drukarkę i mam problem.Postepujac zgodnie z
instrukcja dochodze do punktu w ktorym wybieram jezyk menu drukarki a
nastepnie zatwierdzam OK.Nastepnie pojawia sie komunikat aby wlozyc
tusze, drukarka wydaje ciche odglosy, miota niepewnie pojemnikiem na
tusze i po chwili wystakuje error (bez cyfr, natomiast pojemnik jest
caly czas w skrajnym prawym polozeniu, nie przesuwa sie do otworu) i
komunikat aby wylaczyc drukarke.Pojemnik na tusze moge przesuwac
recznie, nie stawia zadnego oporu.Nie chce zmarnowac kolorow aby
eksperymentowac wiec...
Czy to jest normalne zachowanie drukarek Epsona?
Czy pojemnik na tusze powinien wyjechac, do miejsca w ktorym mozna go
bez problemow otworzyc? Czy trzeba to robic recznie, przesuwajac?
Pozdrawiam