Re: Monitor LCD 19" dla fotografika

Autor: <dariusz.czepiel_at_gmail.com>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 17:51:28 MET DST

On 22 Cze, 14:23, Andrea <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> wrote:

> Wiem, ale porównując go do monitorów z matrycami TN jest naprawdę
> niezły. Stoi u mnie parę w firmie, na domyślnych ustawieniach i
> prezentują się nieźle. Najlepiej obejrzyj gdzieś działający i sam określ
> czy ci się podoba w działaniu czy nie.

Pytanie jeszcze jedno. Obecnie mam grafike Geforce 2 MX 200 32MB, ale
planuje w przeciagu 2 miesiecy zakupic GeForce 7600GT. Wg tej strony:
http://www.samsung.com/Products/Monitors/magictune/magictune_06s.htm

MagicTune wspolpracuje ze starym Geforce'm ale z tym nowym by nie
wspolpracowal. Czy taki fakt dyskwalifikuje ten monitor?